Γνωρίζεις με ποια αθλήματα μπορείς να ασχοληθείς το καλοκαίρι;

Νέος στην παραλία που κάνει ασκήσεις

Μπορεί να βρισκόμαστε στις αρχές του καλοκαιριού όμως σκέφτεσαι να σταματήσεις το γυμναστήριο.

Το ξέρουμε… το βαριέσαι λίγο!

Λίγο η ζέστη, λίγο ο κλειστός χώρος, λίγο το’ να… λίγο τ’ άλλο!

Κι όμως σου έχουμε τις κατάλληλες επιλογές ώστε να συνεχίσεις να αθλείσαι χωρίς όμως να βαρεθείς ούτε λεπτό!

“Με τι να ασχοληθώ λοιπόν;”

Έχουμε κάποιες προτάσεις!
Βρες αυτή που σου ταιριάζει!

1. Κολύμβηση
Αποτελεί το κατ’ εξοχήν καλοκαιρινό άθλημα!
Είναι προσιτό σε όλους ανεξάρτητα από τη φυσική κατάσταση.
Εσύ αποφασίζεις για τη συχνότητα και την ένταση.
Εσύ διαλέγεις… Πισίνα ή θάλασσα;

Όποια κι αν είναι η επιλογή σου, τα οφέλη είναι πολλαπλά!

Το κολύμπι προσφέρει αυξημένη μυική τόνωση και δύναμη σε σχέση με άλλες ασκήσεις εκγύμνασης.
Ο οργανισμός σου γυμνάζεται εντονότερα,χωρίς όμως μικροτραυματισμούς!
Επιπλέον, με τη κολύμβηση αποκτάς αυξημένη ευκαμψία και ελαστικότητα, αφού συμβάλλει στη χαλάρωση των αρθρώσεων και επηρεάζει θετικά την ευελιξία.
Το σημαντικότερο,ίσως, πλεονέκτημα της κολύμβησης είναι ότι συμβάλλει στον έλεγχο του βάρους.
Οι θερμίδες που χάνουμε είναι πολύ περισσότερες σε σχέση με άλλα είδη γυμναστικής.

2. Yoga
Μήπως ήρθε η ώρα να ασχοληθείς με τη yoga;
“Πολλή χαλάρωση!” θα μου πεις…
Θα σου πω ότι κάνεις λάθος!

Φαντάσου να είσαι σε μια κοντινή παραλία και να κάνεις τον “Χαιρετισμό τον ήλιο” με το μαγιό σου!
Δε σου ακούγεται δελεαστικό;
Εμείς που το’ χουμε κάνει σου λέμε ότι είναι υπέροχο!

Η yoga θα σου προσφέρει ατελείωτη θετική ενέργεια και ηρεμία στο σώμα και το μυαλό σου.
Από την πρώτη κιόλας προσπάθεια θα αναζωογονηθείς.
Το σώμα σου θα γίνει πιο ευκίνητο.

Σκέψου…
Μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά, να βρεθείς σε μια κοντινή παραλία και να κάνεις τις ασκήσεις σου…

3. Βeach volley
Μήπως θες κάτι πιο δυναμικό;
Το’ χουμε!
Βeach volley! Το άθλημα για να αποκτήσεις το απόλυτο beach body!

Πρόκειται για ένα δυνατό και ανταγωνιστικό άθλημά.
Συμβάλλει στη διατήρηση της φυσικής κατάστασης αλλά και στην αποσυμπίεση από τις καθημερινές υποχρεώσεις.
Στις περισσότερες παραλίες πια υπάρχουν οι υποδομές για αυτό το άθλημα.
Επιπλέον, δε χρειάζεσαι τίποτα άλλο, παρά μόνο την καλή σου διάθεση και ελαφριά ρούχα!
Νιώσε την ελευθερία των κινήσεων στο χώρο!
Τρέχεις, πηδάς, πέφτεις στην άμμο για να δώσεις την κατάλληλη πάσα ή να σώσεις την μπάλα!

Δε σου ακούγεται ενδιαφέρον;
Ακόμη πιο ενδιαφέρον γίνεται όταν μετά την προπόνηση ή τον αγώνα, πετάγεσαι στο κοντινότερο beach bar!
Είναι κι αυτό μέρος του προγράμματος!

4. Τένις
Αγαπημένο καλοκαιρινό άθλημα!
Είναι διασκεδαστικό και οικονομικό!

Βάλε τα παπούτσια σου…
Πάρε τη ρακέτα σου και τρέξε στο κοντινότερο γήπεδο του τένις!

Είναι ένα άθλημα το οποίο ασκεί τέλεια όλο σας το σώμα.
Συμβάλλει στη βελτίωση της αντοχής και της ταχύτητας των αντανακλαστικών.
Κι αν δε σε “ψήνει” το τένις δοκίμασε κάτι πιο φρέσκο… το μπάντμιντον!

5. Ποδηλασία
Να η ευκαιρία να χαρείτε τον υπέροχο καλοκαιρινό καιρό και να δείτε την πόλη… αλλιώς!

Με την ποδηλασία φροντίζετε ολόκληρο το σώμα σας.
Μπορείτε να δοκιμάσετε να κάνετε ποδήλατο δίπλα στη θάλασσα ή να φύγετε και λίγο πιο μακριά από το αστικό κέντρο!
Μπορείτε να προσαρμόσετε την άσκηση στα μέτρα σας!
Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα ποδήλατο!

Η άσκηση αποτελεί τρόπο ζωής.
Δεν υπάρχει η ιδανική εποχή…
Γι’ αυτό συνέχισε και το καλοκαίρι διαλέγοντας το άθλημα που σου ταιριάζει!

Ό,τι κι αν επιλέξεις, υπάρχουν δύο παράμετροι για να τα καταφέρεις.

Σωστή διατροφή
Με όποια δραστηριότητα κι αν ασχοληθείς, πρέπει να λαμβάνεις την απαραίτητη ποσότητα τροφής ώστε να καλύπτονται οι ενεργειακές σου ανάγκες.

Για την καλοκαιρινή περίοδο, είναι επιτακτική ανάγκη να ακολουθείται ο κανόνας των συχνών γευμάτων.

Πρέπει να θυμάσαι ότι:

  • να μη λαμβάνεις μεγάλα γεύματα που δεν ενδείκνυνται με αυξημένες θερμοκρασίες γιατί μπορούν να προκαλέσουν δυσφορία.
  • να καταναλώνεις υγιεινά και χορταστικά σνακ

Σωστή ενυδάτωση
Το σημαντικότερο βέβαια για αυτή την περίοδο είναι η σωστή υδάτωση.

Οι αυξημένες θερμοκρασίες σε συνδυασμό με τη έντονη εφίδρωση και τη γενικότερη απώλεια σωματικών υγρών μπορεί να οδηγήσει στην αφυδάτωση.

Άμεση συνέπεια, είναι ο κίνδυνος για εντονότερη κόπωση και εξάντληση.

Επιπλέον, λόγω της εφίδρωσης, υπάρχει αυξημένη απώλεια ηλεκτρολυτών από το σώμα.

Το κάλιο και το νάτριο μπορούν να αναπληρωθούν με τη διατροφή.

Η έλλειψη ηλεκτρολυτών εκτός από αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει κι άλλα προβλήματα υγείας.

Γιατί η Spiroulina PLATENSIS είναι το ιδανικό βοήθημα για κάθε αθλητή;
Η Spiroulina PLATENSIS είναι το ιδανικό προϊόν για να ανταποκριθείς σε κάθε πρόκληση.

Καταναλώνοντας Spiroulina PLATENSIS χαρίζεις στον οργανισμό σου ενέργεια χωρίς να τον επιβαρύνεις με επιπλέον θερμίδες.

Η Spiroulina platenis διαθέτει πλήθος βιοδραστικών θρεπτικών συστατικών τα οποία είναι σημαντικά για την αντοχή, τη μυϊκή μάζα και την αποκατάσταση:

  • Πρωτεΐνη
  • Υδατάνθρακες
  • Κάλιο & νάτριο
  • Μαγνήσιο
  • Ασβέστιο
  • λιπαρά οξέα

Επιπλέον, τα οφέλη της για κάθε αθλητή είναι πολλαπλά:
Συγκεκριμένα:

  • Παρέχει υψηλά επίπεδα ενέργειας και αντοχής
  • Καθυστερεί την εκδήλωση της κόπωσης κατά τη διάρκεια σωματικής άσκησης
  • Εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις
  • Βοηθάει στη γρήγορη αποκατάσταση του οργανισμού έπειτα από έντονη σωματική άθληση και καταπόνηση
  • Ενισχύει τη φυσική διαδικασία καθαρισμού του σώματος (αποτοξίνωση).

Ιδανικό, φυσικό συμπλήρωμα διατροφής για αθλητές
100% φυσικό, χωρίς ύποπτες ή απαγορευμένες συνθετικές ουσίες

Spiroulina PLATENSIS: για αντοχή και κορυφαίες επιδόσεις… φυσικά!

Εγγραφείτε στο newsletter μας!

Αποδεχθείτε τους Όρους Χρήσης

X