Ποιο συστατικό χαρίζει τόνωση στον οργανισμό; (Μάθε και πού θα το βρεις!)

Γυναίκα με μαύρα μαλλιά και πράσινη μπλούζα χαμογελάει και έχει ανοιχτά τα χέρια της προς τα πίσω

“Πάμε μια βόλτα;”
“Μπα, δεν έχω όρεξη…”

Η παραπάνω στιχομυθία είναι συχνό φαινόμενο στην καθημερινότητά σου;

Νιώθεις ατονία και ανεξήγητη κόπωση;
Έχεις τριχόπτωση;
Μάλλον ήρθε η ώρα να ελέγξεις άμεσα τα επίπεδα του σιδήρου στον οργανισμό σου.

Σίδηρος: η ταυτότητα
Είναι βασικό στοιχείο της λειτουργίας των κυττάρων του οργανισμού.
Ο κύριος ρόλος του:

  • η μεταφορά οξυγόνου στους ιστούς
  • βασικό στοιχείο πολλών ενζύμων, που μετέχουν στο μεταβολισμό

Χωρίς σίδηρο, τα κύτταρα δεν θα μπορούσαν να μεταβολίσουν ενέργεια.

“Πώς θα αντιληφθώ την έλλειψη σιδήρου;”
Ο σίδηρος συμβάλλει στην παραγωγή της αιμοσφαιρίνης, η οποία συμβάλλει στη μεταφορά οξυγόνου στον οργανισμό μέσω των ερυθρών αιμοσφαιρίων.

Αυτή η λειτουργία καθιστά τον σίδηρο απαραίτητο για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού μας,

Ο σίδηρος προσλαμβάνεται μέσω της διατροφής μας. Είναι, λοιπόν, δύσκολο να υπολογιστεί η ημερήσια πρόσληψή του μέσω των τροφών.

#fact
Οι γυναίκες υποφέρουν περισσότερο από έλλειψη σιδήρου ή αναιμίες σε σχέση με τους άνδρες. Οι λόγοι;

  1.  η απώλειας αίματος λόγω της εμμήνου ρύσεως
  2. οι μικρότερες αποθήκες σιδήρου στον οργανισμό
  3. η εγκυμοσύνη και ο θηλασμός, που αυξάνουν τις πιθανότητες σιδηροπενίας

Τα συμπτώματα:

1. Έντονο αίσθημα κόπωσης
Είναι το πιο συχνό σύμπτωμα της έλλειψης σιδήρου.

Ταυτόχρονα, είναι και το σύμπτωμα που παρερμηνεύεται!

Η μεγάλη κούραση που μπορεί να αισθανόμαστε πολλές φορές θεωρούμε ότι οφείλεται στη δύσκολη καθημερινότητα, στις απαιτήσεις της δουλειάς και γενικά στο σύγχρονο τρόπο ζωής.

Η σύγχρονη ζωή και οι φρενήρεις ρυθμοί που βιώνουμε είναι τόσο εξουθενωτικοί που η κούραση θεωρείται άρρηκτο κομμάτι της καθημερινότητας.

Όμως, αυτό το σύμπτωμα είναι λογικό επακόλουθο της έλλειψης σιδήρου καθώς εξαιτίας της δεν οξυγονώνεται σωστά ο οργανισμός.

Αποτέλεσμα: μειωμένη ενέργεια και αδυναμία συγκέντρωσης.

2. Έντονη εμμηνόρροια
Αυτές τις μέρες του μήνα που είναι δύσκολες… η απώλεια αίματος τις κάνει δυσκολότερες!

Η έμμηνος ρύση οδηγεί και σε μεγάλη απώλεια σιδήρου που το σώμα δεν αναπληρώνει πλήρως. Συνεπώς, ο γυναικείος οργανισμός κάθε μήνα αυτές τις μέρες εξουθενώνεται.

3. Χλωμάδα στο πρόσωπο
Μήπως έχεις παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό ότι είσαι κάπως χλωμός στο πρόσωπο;

Κι εσύ, μήπως προσπαθείς να αποκτήσεις ένα πιο ροδαλό χρώμα βάζοντας “τόνους” ρουζ στο πρόσωπό σου;

Τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου σημαίνουν και χαμηλή αιμοσφαιρίνη, το συστατικό που σου χαρίζει αυτό το κοκκινωπό χρώμα υγείας στα μάγουλά σου.

4. Έντονη τριχόπτωση
Παρατηρείτε έντονη απώλεια μαλλιών το τελευταίο διάστημα;

Είναι συχνό φαινόμενο, όταν ο οργανισμός μας έχει χαμηλά επίπεδα σιδήρου, να στερεί το οξυγόνο από τα μαλλιά ώστε να το παρέχει σε άλλες ζωτικές λειτουργίες.

5. Δυνατός πονοκέφαλος
Η λειτουργία του εγκεφάλου αποτελεί προτεραιότητα για τον οργανισμό μας.

Τα χαμηλά επίπεδα οξυγόνου εξαιτίας της έλλειψης σιδήρου, δεν καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του εγκεφάλου μας με αποτέλεσμα τις κεφαλαλγίες.

6. Είστε νευρικοί
Όσο χαμηλότερα είναι τα επίπεδα σιδήρου, τόσο πιο νευρικοί είμαστε.

7. Έχετε ταχυκαρδία
Προβλήματα στη λειτουργία της καρδιάς όπως οι ταχυκαρδίες μπορεί να οφείλονται στην έλλειψη σιδήρου ή στην αναιμία.

#Extra_info:
“Είδες την τάδε πόσο αδυνάτισε;
Έκανε την δείνα δίαιτα… σε 1 μήνα έχασε 10 κιλά!”

Προσοχή στις δίαιτες express!
Αυτού του τύπου οι δίαιτες είναι πολύ επικίνδυνες, καθώς στερούν από τον οργανισμό πολύτιμα θρεπτικά συστατικά όπως ο σίδηρος.

Αυτό συμβαίνει γιατί δεν περιλαμβάνονται τροφές από όλες τις ομάδες.
Έτσι, οι αποθήκες σιδήρου αδειάζουν και τα συμπτώματα αυτής της έλλειψης μπορούν να γίνουν ορατά λίγες μόνο μέρες μετά την έναρξη αυτών των διατροφικών μοντέλων.

“Από ποιες τροφές γίνεται η πρόσληψη σιδήρου;”
Μπορείτε να μειώσετε τις πιθανότητες εμφάνισης της σιδηροπενικής αναιμίας καταναλώνοντας τροφές πλούσιες σε σίδηρο.

Οι κορυφαίες τροφές με σίδηρο είναι οι ακόλουθες:

  1. Κόκκινο κρέας, χοιρινό κρέας και πουλερικά
  2. Θαλασσινά
  3. Όσπρια, όπως τα φασόλια
  4. Αποξηραμένα φρούτα
  5. Ξηροί καρποί
  6. Φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι
  7. Αρακάς
  8. Σπιρουλίνα

#info
O οργανισμός μας απορροφά το 10% της ποσότητας σιδήρου που λαμβάνουμε!

Για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου μπορούμε να συνδυάζουμε τη λήψη του με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C όπως τα εσπεριδοειδή, ακτινίδια, πιπεριές.

  • Συνδυάστε λοιπόν τις σαλάτες σας με ξηρούς καρπούς, φρούτα
  • Ρίξτε λεμόνι στις σαλάτες και τα όσπρια
  • Συνδυάστε τα ρεβίθια και τις φακές με ρύζι
  • Συνοδέψτε το κρέας και το ψάρι με σαλάτες από φυλλώδη λαχανικά και ψωμί ολικής
  • Καταναλώστε τα φρούτα με ξηρούς καρπούς.

Γιατί η Spiroulina PLATENSIS είναι ιδανική για την αντιμετώπιση του χαμηλού σιδήρου

Ιδανική αλλά και φυσική λύση για την αντιμετώπιση της σιδηροπενικής αναιμίας αποτελεί η προσθήκη στην καθημερινή μας διατροφής της Spiroulina PLATENSIS, η οποία μεταξύ άλλων:
παρουσιάζει υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο υψηλής βιοδιαθεσιμότητας, δηλαδή πιο εύκολα απορροφήσιμο
Χάρη στη Spiroulina PLATENSIS επιτυγχάνουμε την αύξηση των επιπέδων αιμοσφαιρίνης.

Αποτέλεσμα; Συμβάλλει άμεσα στη διόρθωση:

  1.  αναιμιών
  2.  χαμηλού αιματοκρίτη
  3. εμμηνορροϊκού συνδρόμου

Εγγραφείτε στο newsletter μας!

Αποδεχθείτε τους Όρους Χρήσης

X