Άγχος λόγω Κοροναϊού

Σκίτσο με γυναίκα που κάνει yoga και 6 συμβουλές για διαχείριση του άγχους λόγω Κορωνοϊού

Ο Covid_19 άλλαξε την καθημερινότητά μας και τη ζωή μας!
Αυτές οι αλλαγές σε συνδυασμό με το #μενουμεστοσπιτι μπορεί να μας προκαλέσουν άγχος…

Η γνώση είναι δύναμη…
Μάθε, λοιπον, πώς να διαχειριστείς την κατάσταση!

1. Δες τη μεγάλη εικόνα
Σκέψου… Οι περισσότεροι άνθρωποι που νοσούν είναι ασυμπτωματικοί ή παρουσιάζουν ήπια συμπτώματα, χωρίς να χρειάζονται νοσηλεία. Ακολούθησε τις οδηγίες και προφύλαξε εσένα και την οικογένειά σου!

2. Κατανόησε τα συναισθήματά σου
Νιώθεις άγχος, φόβο, ταραχή ή θυμό; Είναι λογικό! Ο καταιγισμός αρνητικών πληροφοριών σε συνδυασμό με ένα άγνωστο πεδίο, όπως αυτό του Κοροναϊού, μπορούν να πυροδοτήσουν πλήθος συναισθημάτων.

3. Συνδέσου με τους οικείους σου
Ο περιορισμός των διαπροσωπικών επαφών δε συνεπάγεται τον περιορισμό της επικοινωνίας. Μίλα με τους δικούς ανθρώπους! Βρες εναλλακτικούς τρόπους που σε φέρνουν πιο κοντά χωρίς να απαιτούν φυσική παρουσία!

4. Δες τα γεγονότα στις πραγματικές τους διαστάσεις
Ενημερώσου από αξιόπιστες πηγές, όπως η ιστοσελίδα του ΕΟΔΥ. Απόφυγε την παραπληροφόρηση που υπάρχει στα Μέσα Ενημέρωσης.

5. Υιοθέτησε έναν υγιεινό τρόπο ζωής
Μείνε σπίτι και επικεντρώσου στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής σου υιοθετώντας σωστές διατροφικές συνήθειες, ικανοποιητικά ωράρια ύπνου & κάποια μορφή άσκησης.
Ένα σωστό πρόγραμμα συμβάλλει στη διαχείριση στρεσογόνων καταστάσεων.

6. Ανακάλυψε νέες δραστηριότητες ή θυμήσου παλαιότερες
Αξιοποιήσε δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο σου (μιας και τώρα είναι αρκετός!).
Οι τρόποι είναι πολλοί και χάρη στην τεχνολογία είναι προσβάσιμοι από όλους!

Εγγραφείτε στο newsletter
& αποκτήστε 10% έκπτωση στην επόμενη παραγγελία

Αποδεχθείτε τους Όρους Χρήσης

X