Τι να προσέξουμε για να μην πάρουμε κιλά κατά τη διάρκεια των εορτών

weight-control-christmas-dinner-spirulina-spiroulina-platensis-superfood-natural-product-greek-product

Οι μέρες έφτασαν και σε λίγο έχουμε Χριστούγεννα!

Για τους περισσότερους είναι η σημαντικότερη γιορτή της χρονιάς και την υποδέχονται με κέφι και χαρά.

Όμως όταν περάσει η ευχάριστη, γιορτινή περίοδος συνήθως εκτός από την ευχάριστη ανάμνηση μας αφήνει παρακαταθήκη 2 με 3 κιλά επιπλέον…!

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι στην πραγματικότητα 2 μέρες μόνο! Συνήθως όμως, η αλλαγή των καθημερινών μας συνηθειών μας κάνουν λίγο πιο ελαστικούς στην υπερκατανάλωση (παντός είδους) και στις ατασθαλίες…

Οι γιορτές καλύπτουν συνολικά μία μακρά περίοδο (της προετοιμασίας και του ενδιάμεσου σταδίου Χριστουγέννων- Πρωτοχρονιάς). Καλό θα ήταν οι όποιες ατασθαλίες διατροφικά να γίνουν μόνο ανήμερα των γιορτών. Μπορείτε εκείνες τις ημέρες να καταναλώσετε περισσότερο φαγητό ή γλυκά από τις άλλες. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας και τη λαιμαργία που μας πιάνει τις γιορτές!

Τι πρέπει να προσέξουμε

  1. ΚΑΛΟ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

Ακόμα και ανήμερα των γιορτών είναι σημαντικό να καταναλώνουμε ένα σωστό πρωινό για να ξεκινάμε την ημέρα γεμάτοι δύναμη και ενέργεια.

  1. ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Στο εορταστικό τραπέζι είναι σημαντικό να καταναλώσετε ποικιλία από σαλάτες και λαχανικά. Μπορείτε να καταναλώσετε μεγαλύτερη μερίδα γαλοπούλας αφαιρώντας όμως την πέτσα και να φάτε με μέτρο τις πατάτες ή το ρύζι που την συνοδεύει. Μια πολύ καλή επιλογή θα ήταν να συνοδεύσετε την γαλοπούλα με ψητά μανιτάρια και λαχανικά φούρνου. Προτιμήστε για σως ή αλοιφές το γιαούρτι ή το στραγγιστό παρά μαγιονέζα, τυροκαυτερές και λοιπές παχυντικές αλοιφές.

  1. ΑΛΚΟΟΛ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ

Είναι αδύνατον τέτοιες μέρες να μην πιούμε ένα ποτό και δεν υπάρχει λόγος να πιέσουμε τον εαυτό μας. Από το ένα ποτό όμως ως την υπερβολή υπάρχει διαφορά. Καλό θα ήταν να μην το παρακάνετε όχι μόνο θερμιδικά αλλά κυρίως για λόγους υγείας. Το ποτό θα πρέπει να συνοδεύει το γεύμα και να ευφραίνει την καρδία και όχι το αντίθετο.. Από τα αλκοολούχα ποτά πολύ καλές επιλογές είναι το κρασί( κόκκινο) και η μπύρα. Για όσους θέλουν να συνεχίσουν το πιοτό το βράδυ μπορούν να καταναλώσουν ξανά κρασί ή ελαφριά χωνευτικά ποτά.

  1. ΓΛΥΚΑ – ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ

Ο καλύτερος τρόπος για να μην πάρετε κιλά στις γιορτές είναι να καταναλώσετε τα παραδοσιακά γλυκά μόνο ανήμερα των γιορτών. Τις υπόλοιπες ημέρες να ακολουθήσετε κανονικά το πρόγραμμά σας. Έτσι δεν θα νιώθετε ότι ξεφύγατε τις γιορτές αλλά δεν θα στερηθείτε και τα γλυκά ανήμερα..

  1. ΣΩΣΤΗ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ

Το νερό είναι εξαιρετικό για την ενυδάτωση του σώματος και επειδή ως γνωστόν το αλκοόλ αφυδατώνει τον οργανισμό, καλό θα ήταν να πίνετε αρκετό νερό όλη την ημέρα αλλά και μαζί με το αλκοόλ. Αυτό θα σας βοηθήσει να μην νιώθετε νύστα ή εξάντληση από το ποτό καθώς επιβραδύνει την διαδικασία της απορρόφησής του. Αν το παρακάνετε με το αλκοόλ την επόμενη ημέρα πιείτε 2 λίτρα νερό για να αποτοξινωθείτε.

  1. ΑΣΚΗΣΗ

Τις ημέρες αυτές που ενδεχομένως να έχετε άδεια και περισσότερο ελεύθερο χρόνο μπορείτε να ασκηθείτε λίγο παραπάνω. Το περπάτημα, ο χορός, το ποδήλατο είναι πολύ καλές επιλογές αερόβιας γυμναστικής που θα σας κρατήσει σε φόρμα. Δεν χρειάζετε να το δείτε σαν ώρα γυμναστικής, μπορείτε απλά να πάτε βόλτα περπατώντας ή να κάνετε βόλτα στα μαγαζιά…

Πρόσθεσε τη Spiroulina PLATENSIS στη διατροφή σου

Η SpiroulinaPLATENSIS συμβάλλει στη ρύθμιση του σωματικού βάρους και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού καθώς:

> Ελέγχεται ευκολότερα το αίσθημα πείνας χάρη στην πρωτεΐνη και τους πολυσακχαρίτες.

> Δημιουργείται η αίσθηση κορεσμού, χωρίς να καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες φαγητού.

> Τονώνεται ο μεταβολισμός βοηθώντας στην καύση του λίπους.

Καλές γιορτές με υγεία και χωρίς υπερβολές!

Ευχαριστούμε για την πολύτιμη βοήθεια την κα Σταυρούλα Γούναρη, Διαιτολόγο- Διατροφολόγο, Msc.

Διαβάστε ακόμη:3 παραδοσιακά & 3 σοκολατένια χριστουγεννιάτικα γλυκά με λιγότερες θερμίδες

Spirulina Platensis από το Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας

spirulina newsletter

Sereal DesignersΔιαδύο :: Εταιρεία Πληροφορικής