9 βήματα για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό

immune-system-spiroulina-platensis-spirulina-natural-product-greek-product-superfood-energy-boost

Μπορεί ο χειμώνας να αργεί να φανεί φέτος αλλά το κρύο μέρα με τη μέρα γίνεται πιο αισθητό...

Μαζί με το κρύο, λοιπόν, έρχονται και τα κρυολογήματα, οι ιώσεις και οι λοιπές επιθέσεις!

Μη μένεις αμέτοχος στις ανεπιθύμητες εισβολές!

Ενίσχυσε τον οργανισμό σου και το ανοσοποιητικό σου και απόλαυσε τον χειμώνα που έρχεται.

Τι είναι το ανοσοποιητικό σύστημα;

Το ανοσοποιητικό σύστημα χαρίζει στον οργανισμό μας την ικανότητα να καταπολεμά τις ασθένειες.

Ένας οργανισμός με αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα είναι ευάλωτος σε μολύνσεις και λοιμώξεις.

Ποιες είναι οι καλύτερες συμβουλές για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος;

1. Άσκηση
Η άσκηση χαρίζει πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό μας.

Πολλές μελέτες αποδεικνύουν ότι η συστηματική άσκηση μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης πλήθους ασθενειών και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ο ιδανικός χρόνος άσκησης κυμαίνεται στα 30 με 45 λεπτά αερόβιας άσκησης καθημερινά.

Πρέπει, όμως, να τονίσουμε ότι δεν χρειάζεται υπερπροσπάθεια.

Ακούστε το σώμα σας...

Ασκηθείτε όσο αντέχετε.

Η έντονη προπόνηση έχει μπορεί να καταστείλει παροδικά το ανοσοποιητικό σύστημα.

2. Σωστή διατροφή
Τις περισσότερες φορές, δε συνδέουμε τις κακές διατροφικές μας συνήθειες με το πεσμένο ανοσοποιητικό.

Μόνο όταν αρρωστήσουμε σκεφτόμαστε ότι οι φρεσκοστυμμένοι χυμοί και οι σούπες θα μας βοηθήσουν στην ανάρρωση!

Ας μη ξεχνάμε λοιπόν ότι η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία!

Η ανεπάρκεια θρεπτικών ουσιών αποτελεί τη συχνότερη αιτία αποδυνάμωσης του ανοσοποιητικού συστήματος.

Κλινικές έρευνες αποδεικνύουν ότι ακόμη και η έλλειψη μίας μόνο θρεπτικής ουσίας είναι δυνατόν να επηρεάσει τη λειτουργία του.

Ένα υγιεινό διατροφικό πρότυπο που περιλαμβάνει λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια, όσπρια, σπόρους και ξηρούς καρπούς συμβάλλουνσε μια ισορροπημένη διατροφή που χαρίζει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για γερό οργανισμό.

Συγκεκριμένα οι τροφές βοηθούν στην τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος είναι:

  • τα φρέσκα φρούτα,

  • τα λαχανικά όπως το μπρόκολο, το λάχανο και το κουνουπίδι,

  • τα καρότα, οι φακές, τα φασόλια,τα σιτηρά ολικής αλέσεως κ.α

  • οι φρέσκους χυμούς και τα smoothies με φυλλώδη χόρτα όπως λάχανο, σπανάκι, παντζάρια και καρότα και πολλά άλλα συστατικά (βρες εδώ υπέροχες συνταγές για smoothies!)

  • o ανανάς ο οποίος συμβάλλει στην πέψη των τροφίμων και την αφομοίωση ορισμένων θρεπτικών συστατικών.

    Αποφύγετε:

  • το αλάτι, τα επεξεργασμένα αλλαντικά, τα προϊόντα σε άλμη, τις πατάτες τηγανητές (ώ ναι!), τα αναψυκτικά, το αλκοόλ, την καφεΐνη που μπορούν να μειώσουν τα φυσικά επίπεδα άμυνας. Γενικότερα, αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

3. Νερό
Η ενυδάτωση είναι αναγκαία για την άριστη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Ο οργανισμός μας, σύμφωνα με τους ειδικούς, χρειάζεται τουλάχιστον οκτώ ποτήρια την ημέρα.

Το νερό είναι απαραίτητο για να καθαρίζονται οι τοξίνες από το σώμα.

Κάθε κύτταρο και του οργανισμού έχει ανάγκη από νερό.

Μην ξεχνάτε ότι να πίνετε νερό, ακόμη και αν δε διψάτε!

Ο λόγος;

Τα όργανά μας, και ιδιαίτερα ο εγκέφαλος, αφυδατώνονται πολύ πριν η δίψα εμφανιστεί. 

4. Ύπνος

Εννοείται ότι οι παλιότεροι ήταν σοφοί... Δεν είναι τυχαίο που έλεγαν ότι “ο ύπνος θρέφει τα παιδιά...”!

Ένας καλής ποιότητας ύπνος δρα ευεργετικά στο ανοσοποιητικό μας σύστημα. Συνίστανται τουλάχιστον 7-8 ώρες ύπνου χωρίς διακοπή καθημερινά.

Ιδανική ώρα για ύπνο θεωρείται το διάστημα μεταξύ 22:00 και 23:00.

5. Μείωση του άγχους

Μπορεί να μην το καταλαβαίνουμε όμως το άγχος επηρεάζει ιδιαίτερα το ανοσοποιητικό μας σύστημα και πολλές φορές το μπλοκάρει.

Για να αποκτήσετε καλύτερη ποιότητα ζωής και έναν υγιή οργανισμό, πρέπει να μάθετε να το διαχειρίζεστε σωστά.

Πάρτε βαθιές αναπνοές και βρείτε λίγο χρόνο να κάνετε κάποιες ασκήσεις χαλάρωσης.

Κι αν δεν μπορείτε να κάνετε ασκήσεις, κάντε ένα σύντομο περίπατο στη φύση!

Μπορείτε, επίσης, να ξεκινήσετε γιόγκα! 

6. Έκθεση στον ήλιο

Η λογική έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία με τις απαραίτητες προφυλάξεις συμβάλλει στην παραγωγή βιταμίνης D από τον οργανισμό, η οποία βοηθά με ποικίλους τρόπους στην υγεία του οργανισμού μας και του ανοσοποιητικού.

7. Ιδανικό βάρος

Η ρύθμιση του βάρους δεν είναι θέμα αισθητικής ή ομορφιάς. Είναι θέμα υγείας. Η παχυσαρκία συνδέεται με την κακή λειτουργία του ανοσοποιητικού καθώς συμβάλλει στην εξασθένησή του.

8. Αποφύγετε:

  • το κάπνισμα

  • το υπερβολικό αλκοόλ,

  • τα συντηρητικά και τα πρόσθετα τροφίμων,

  • τα βαρέα μέταλλα κ.α

που αποδυναμώνουν, εμποδίζουν ή επιβαρύνουν την άμυνα του οργανισμού μας.

9. Βάλτε τη Spiroulina PLATENSIS στη ζωή σας!

Πώς συμβάλλει η Spiroulina PLATENSISστην άμυνα του οργανισμού;

Η απάντηση είναι απλή: λειτουργεί ως πολυβιταμίνη, αλλά είναι 100% φυσικό προϊόν.

Η Spiroulina PLATENSIS χάρη στα πολύτιμα συστατικά που διαθέτει λειτουργεί προληπτικά αλλά και κατασταλτικά στις συνήθεις επιθέσεις της εποχής από ιούς και βακτήρια.

Περιέχει ένα ευρύ φάσμα βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων, και υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη με όλα τα απαραίτητα αμινοξέα- ώστε να χτίσουμε ένα εξαιρετικό ανοσοποιητικό σύστημα.

Συγκεκριμένα, η Spiroulina PLATENSIS διαθέτει:

  • Φυκοκυανίνη: είναι πιο αντιοξειδωτική ουσία που μπορούμε να πάρουμε από τις τροφές. Χάρη σ’ αυτή, ενισχύεται η αντίσταση του οργανισμού σε μολύνσεις από ιούς.

  • Βιταμίνη Ε: αποτελεί ισχυρό αντιοξειδωτικό παράγοντα που προστατεύει τα κύτταρα του σώματος από βλάβες προκαλούμενες από ελεύθερες ρίζες.

  • β- καροτένιο: αναζητά και καταστρέφει τα μικρόβια και άλλα «ασθενή» κύτταρα.

  • Ψευδάργυρος και σελήνιο: τα οποία προάγουν την παραγωγή των λευκών αιμοσφαιρίων που χρειάζεται ο οργανισμός για να επιτεθεί στους παθογόνους μικροοργανισμούς.

Με τη Spiroulina PLATENSIS θα αποφύγετε ευκολότερα ιώσεις και κοινά κρυολογήματα.

Επιπλέον, σε περίπτωση που νοσήσετε θα σας βοηθήσει να αναρρώσετε ταχύτερα.

Ας φροντίσουμε τον εαυτό μας, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας με Spiroulina PLATENSIS!

Διαβάστε ακόμη: Γνωρίζεις ποια είναι τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για κάθε παιδί;

 

Spirulina Platensis από το Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας

spirulina newsletter

Sereal DesignersΔιαδύο :: Εταιρεία Πληροφορικής