14 Νοεμβρίου | Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη

world-diabetes-day-spirulina-platensis-spiroulina-superfood-natural-product-greek-product

Φέτος, η Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη είναι αφιερωμένη στην πρόληψη & την έγκαιρη διάγνωσή του στο πλαίσιο της οικογένειας.
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ενημέρωση.

Περισσότερες από το 50% των περιπτώσεων διαβήτη τύπου 2 μπορούν να προληφθούν.

Τι είναι ο σακχαρώδης διαβήτης;

Ο σακχαρώδης διαβήτης είναι μεταβολική ασθένεια.

Χαρακτηρίζεται από αύξηση της συγκέντρωσης του σακχάρου στο αίμα (υπεργλυκαιμία) και διαταραχή του μεταβολισμού της γλυκόζης, είτε ως αποτέλεσμα ελαττωμένης έκκρισης ινσουλίνης είτε λόγω ελάττωσης της ευαισθησίας των κυττάρων του σώματος στην ινσουλίνη.

Αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του 21ου αιώνα, στον τομέα της υγείας.

Οι ασθενείς στη χώρα μας ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο, δηλαδή το 11% του πληθυσμού, από τους οποίους αρκετοί δεν το γνωρίζουν.

Ο σακχαρώδης διαβήτης έχει χρόνια πορεία και μπορεί να προκαλέσει μια σειρά σοβαρών επιπλοκών.

Συμπτώματα

  • Υπερβολική δίψα

  • Συχνοουρία

  • Υπνηλία

  • Προβλήματα όρασης

  • Αργή επούλωση των τραυμάτων

  • Μούδιασμα των άκρων

Παράγοντες κινδύνου

  • Υψηλή αρτηριακή πίεση

  • Παχυσαρκία

  • Οικογενειακό ιστορικό

  • Κακή ποιότητα διατροφής

  • Έλλειψη άσκησης

  • Καθιστική ζωή και εργασία

  • Έντονο στρες

“Η υπερκατανάλωση γλυκών προκαλεί Σακχαρώδη Διαβήτη;”
Όχι!

Το να καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες γλυκισμάτων δεν οδηγεί άμεσα στην εμφάνιση Σακχαρώδους Διαβήτη.

Όμως...

Η παχυσαρκία συνδέεται με αυξημένη πιθανότητα εκδήλωσης.

Έτσι, η αυξημένη κατανάλωση τροφίμων με ζάχαρη μπορεί να προκαλέσει παχυσαρκία, άρα μπορεί να συμβάλλει στην εμφάνιση Σακχαρώδους Διαβήτη.

Τι να κάνω για να το αντιμετωπίσω;”
Η πρόληψη σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή, την άσκηση, αλλά και τη φαρμακευτική αγωγή μπορούν να συμβάλλουν στη ρύθμιση του σακχαρώδους διαβήτη.


Βασικά βήματα για τη ρύθμιση του Σακχαρώδους Διαβήτη

1. Υγιεινή διατροφή

Πρόσληψη θρεπτικών συστατικών από όλες τις κατηγορίες τροφίμων, με κυριότερα τα λαχανικά, προσεκτική λήψη υδατανθράκων και με μέτρο κατανάλωση κρέατος και λιπαρών.

2. Σωματική άσκηση

Η σωματική δραστηριότητα συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς και των αγγείων.

Επιπλέον, η άσκηση βοηθά στην καλύτερη χρησιμοποίηση του σακχάρου από τα κύτταρα.

3. Διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους

Η παχυσαρκία εμποδίζει την χρήση του σακχάρου από τα κύτταρα, καθώς μπλοκάρει τη δράση της ινσουλίνης.

Πολλές φορές, λοιπόν, ο έλεγχος του σωματικού βάρους συμβάλλει και στη ρύθμιση του σακχάρου.

 

Η Spiroulina PLATENSIS συμβάλλει στη ρύθμιση του σωματικού βάρους και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού καθώς:

  • περιέχει σε συμπυκνωμένη μορφή ευρέως φάσματος θρεπτικά συστατικά,

  • αναπληρώνει τις ελλείψεις που μπορεί να δημιουργηθούν στον οργανισμό,

  • είναι εξαιρετικά μικρής θερμιδικής αξίας

Δείτε ακόμη: Tips για αποκατάσταση μετά την άσκηση

Spirulina Platensis από το Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας

spirulina newsletter

Sereal DesignersΔιαδύο :: Εταιρεία Πληροφορικής