8+1 tips για να έχετε ενέργεια

woman-happy-energy-boost-spiroulina-platensis-spirulina

Το τριήμερο τελείωσε...

Η εβδομάδα ξεκινά από την... Τρίτη!

Βόλτες πήγες, φίλους είδες αλλά μάλλον δεν ξεκουράστηκες όσο έπρεπε!

Αν και τρεις μέρες απείχες από τις επαγγελματικές σου δραστηριότητες, κάποια ατονία κι έλλειψη ενέργειας σε βασανίζει!

Γιατί νιώθω κόπωση;

Η απάντηση είναι σύνθετη!

Γενικά, η κόπωση είναι ένα σύμπτωμα που υπάρχει σε πολλούς από εμάς.

Οι λόγοι είναι πολλοί:

  • κουραστική εργασία,

  • αυξημένες υποχρεώσεις ή

  • κάποια ασθένεια.

Τις περισσότερες φορές, ο ύπνος ή η ξεκούραση μπορεί να διώξουν το αίσθημα κόπωσης.

Κάποιες φορές όμως, το διαρκές αίσθημα εξάντλησης και έλλειψης ενέργειας μπορεί να οφείλεται σε παθήσεις όπως ο διαβήτης, τα προβλήματα του θυρεοειδούς ή οι διαταραχές του ύπνου.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν ιατρικοί λόγοι, τα ενεργειακά μας αποθέματα μπορούν να αυξηθούν με φυσικό τρόπο.

Tips για ενέργεια!

Για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με θετικό πρόσημο, έχουμε τις συμβουλές που θα σου δώσουν ενέργεια ώστε να ανταπεξέλθεις σε κάθε απαίτηση της καθημερινότητας!

  1. Μειώστε το στρες

    Το άγχος σας εξαντλεί όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχολογικά.

    Δοκιμάστε να το απομακρύνετε διαβάζοντας, κάνοντας γιόγκα, συχνές εξορμήσεις και εκδρομές ακόμα και ψυχοθεραπεία.

    Ο τρόπος που θα το αντιμετωπίσετε εξαρτάται από την προσωπικότητά σας και τον τρόπο ζωής που έχετε υιοθετήσει.

  2. Μειώστε τις καθημερινές σας υποχρεώσεις

    Η σημαντικότερη – ίσως- αιτία της κόπωσης, είτε της σωματικής είτε της ψυχολογικής, αποτελούν οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας.

    Η ζωή μας είναι γεμάτη από πράγματα που πρέπει να κάνουμε στη δουλειά, στο σπίτι για τους φίλους, τους συγγενείς κλπ.

    Μέσα σε αυτόν τον κυκεώνα πρέπει να ιεραρχήσουμε τις υποχρεώσεις μας και να μάθουμε να τις μοιραζόμαστε με τους κοντινούς μας ανθρώπους.

  3. Ασκηθείτε

    Μπορεί να σου ακούγεται... κουραστικό, όμως η γυμναστική χαρίζει άμεση τόνωση στον οργανισμό χάρη στην απελευθέρωση ενδορφινών. Επιπλέον, η άσκηση συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Κάνε, λοιπό, έναν περίπατο ή μια βόλτα με το ποδήλατο και απόκτησε την ενέργεια που χρειάζεσαι από εκεί που δεν το περιμένεις!

  4. Κοιμηθείτε σωστά

    Μήπως κάθε βράδυ στριφογυρνάς στο κρεβάτι και το πρωί δεν μπορείς να σηκωθείς;

    Αν ταλαιπωρείστε από βραδινές αϋπνίες καλό είναι να περιορίσεις τον μεσημεριανό. Επίσης, απομακρύνετε τις ηλεκτρονικές συσκευές από το υπνοδωμάτιο, όπως κινητά τηλέφωνα και τηλεοράσεις. Τέλος, ακολουθήστε ένα σταθερό ωράριο ύπνου μέσα στην εβδομάδα.

  5. Μειώστε το αλκοόλ

    Το αλκοόλ επιδρά στο νευρικό σύστημα και δρα κατασταλτικά.

    Έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει τα επίπεδα εγρήγορσης και εμποδίζει τη συγκέντρωση.

  6. Ενυδατωθείτεσωστά

    Η αφυδάτωση προκαλεί έλλειψη ενέργειας.

    Δώστε στο σώμα σας αρκετά υγρά, κυρίως νερό, αλλά και μέσα από τα φρούτα, τα λαχανικά και τα ποτά χωρίς ζάχαρη όπως το τσάι.

  7. Ακολουθήστε σωστή διατροφή

    Βασική πηγή ενέργεια του ανθρώπινου οργανισμού είναι η τροφή.

    Υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες τροφίμων που χαρίζουν ενέργεια.

    Πιο συγκεκριμένα, αποφύγετε τα ανθυγιεινά λιπαρά και τη ζάχαρη και προτιμήστε τις τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη όπως προϊόντα ολικής άλεσης, λαχανικά, φρούτα, ξηροί καρποί, ελαιόλαδο που εξασφαλίζουν στον οργανισμό σας ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Επίσης, καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα και σνακ ώστε οι θερμίδες και κατ’ επέκταση η ενέργεια να διαμοιράζεται σωστά κατά τη διάρκεια της ημέρας.

  8. Βάλτε στη διατροφή σας τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά!

  • Φυσικά σάκχαρα

    Αποτελούν μία από τις καλύτερες πηγές ενέργειας. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες, διατηρούν σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Θα τα βρεις στα φρούτα.

  • Μαύρη σοκολάτα: Περιέχει μια διεγερτική ουσία που μοιάζει με την καφεΐνη, η οποίααυξάνει τα επίπεδα ενέργειας και ανεβάζει τη διάθεση.

  • Ξηροί καρποί: Είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο, το οποίο διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στη μετατροπή των σακχάρων σε ενέργεια. Επιπλέον, περιέχουν φυτικές ίνες που σταθεροποιούν το σάκχαρο αίματος και πρωτεΐνες και λιπαρά που προκαλούν κορεσμό.

  • Δημητριακά ολικής άλεσης: Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και προλαμβάνουν την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

  • Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίεςαυξάνουν με φυσικό τρόπο τα επίπεδα ενέργειας μέσω της μετατροπής των υδατανθράκων σε ενέργεια (γλυκόζη).

  • Τροφές που περιέχουν μαγγάνιο, το οποίο βοηθά το σώμα να παράγει ενέργεια από πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.

  • Τροφές πλούσιες σε σίδηρο, ο οποίος είναι απαραίτητος για τη σταθεροποίηση των επιπέδων ενέργειας.

  1. Εντάξτε στην καθημερινότητά σας τη Spiroulina PLATENSIS!

    Με τη Spiroulina PLATENSIS εξασφαλίζετε:

  • Βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλλουν στην απελευθέρωση ενέργειας κατά το μεταβολισμό.

  • Σίδηρο υψηλής βιοδιαθεσιμότητας που χαρίζει τόνωση.

  • Ασβέστιο, το οποίο προσφέρει συστολή των μυών και συμβάλλει στη νευρική μεταβίβαση

  • Μαγνήσιο που συμβάλλει στο μεταβολισμό, στη συστολή των μυών και στην ανάπτυξη των οστών. Επίσης, ενεργοποιεί ένζυμα και συμμετέχει στη σύνθεση πρωτεϊνών.

    Επιπλέον, αποκτάτεηλεκτρολύτεςόπως το κάλιο, το οποίο ρυθμίζει τη λειτουργία του νευρικού συστήματος και τις μυϊκές συσπάσεις και το νάτριο, το οποίο συμβάλλει στη διατήρηση της ισορροπίας των υγρών στο σώμα και τη μετάδοση νευρικών ερεθισμάτων.

Η SpiroulinaPLATENSIS περιέχει σε συμπυκνωμένη μορφή ευρέως φάσματος θρεπτικά συστατικά, αναπληρώνει τις ελλείψεις που μπορεί να δημιουργηθούν στον οργανισμό χωρίς να τον επιβαρύνει με επιπλέον θερμίδες.

Διαβάστε ακόμη: Το αλφαβητάρι της διατροφής

Spirulina Platensis από το Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας

spirulina newsletter

Sereal DesignersΔιαδύο :: Εταιρεία Πληροφορικής