16 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής- 10 tips για υγιεινές διατροφικές συνήθειες

zero-hunger-world-food-day-superfood-spirulina-spiroulina-platensis-natural-product-greek-product

Η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής εορτάζεται κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου, ημέρα που το 1945 ιδρύθηκε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ.

Με σύνθημα για το 2019 το #zerohunger, θέμα της σημερινής μέρας αποτελεί “Ο υγιεινός τρόπος διατροφής ως για την εξάλειψη της πείνας”.

Σήμερα, η πείνα απειλεί περισσότερο από 800 εκατομμύρια ανθρώπων στον πλανήτη.

Ο υποσιτισμός και η διατροφική ανασφάλεια αποτελούν τα κυριότερα ζητήματα για τις αναπτυσσόμενες χώρες.

Απ’ την άλλη, η παχυσαρκία αποτελεί μείζον πρόβλημα για την την υγεία των πολιτών για τις ανεπτυγμένες χώρες .

Πολλαπλοί παράγοντες οδήγησαν σε νέα διατροφικά πρότυπα και άλλαξαν τις διατροφικές συνήθειες του σύγχρονου ανθρώπου. Μεταξύ άλλων, γι’ αυτό ευθύνονται η ραγδαία ανάπτυξη των τεχνολογιών στην παραγωγή και τη μεταποίηση προϊόντων και η υπερκατανάλωση “βιομηχανοποιημένων τροφίμων”.

Παρά την πληθώρα τροφίμων, μεγάλο μέρος του πλανήτη βρίσκεται στο φάσμα της πείνας εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής και της οικονομικής κρίσης. Ο υπόλοιπος πλανήτης, ακολουθώντας το δυτικό πρότυπο, απομακρύνεται από τα υγιή διατροφικά πρότυπα με αποτέλεσμα προβλήματα διατροφικών διαταραχών.

Η σημερινή μέρα αποτελεί ημέρα προβληματισμού και επαναπροσδιορισμού των διατροφικών συνηθειών με γνώμονα την κλιματική αλλαγή, την τιμή, την ποσότητα και την ποιότητα των τροφίμων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ας δίνουμε στον οργανισμό μας αυτό που πραγματικά του χρειάζεται... ενέργεια για να λειτουργεί!

Η τροφή αποτελεί το μέσο για αποκτά ο ανθρώπινος οργανισμός απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία κ. α ώστε να είναι υγιής.


10 tips για να αποκτήσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες και ευεξία!

Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά εποχής. Με αυτόν τον τρόπο στηρίζετε τη βιοποικιλότητα.

Καταναλώστε τρόφιμα που αποτελούν το μοντέλο της Μεσογειακής διατροφής.

• Ενημερωθείτε για τα συστατικά των μεταποιημένων τροφίμων. Επιλέξτε εκείνα με λιγότερα σάκχαρα και κορεσμένα λιπαρά.

Μειώστε το αλάτι.

• Προτιμήστε προϊόντα ολικής άλεσης.

Πίνετε νερό.

• Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ.

Περιορίστε και τη ζάχαρη.

Προτιμήστε το ψήσιμο ή το βράσιμο ως τρόπο μαγειρέματος.

Κάνετε μικρά και συχνά γεύματα.

Περιορίστε τησυναισθηματική πείνα.

(+) Βάλτε στη ζωή σας τη Spiroulina PLATENSIS

Η Σπιρουλίνα έχει χαρακτηριστεί ως «ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για το μέλλον».

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αποτελεί καθαρή τροφή και διαθέτει πλήθος θρεπτικών συστατικών, μεταξύ των οποίων:

  • πρωτεΐνη, σε ποσοστο 55-60%

  • σίδηρο, υψηλής βιοδιαθειμότητας,

  • πλήθος βιτανινών,

  • λιπαρά οξέα,

  • μέταλλα και ιχνοστοιχεία

και πολλά άλλα απαραίτητα συστατικά για την καλή υγεία του οργανισμού μας.

Διαβάστε ακόμη: 5 θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα στην καθημερινή διατροφή

Spirulina Platensis από το Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας

spirulina newsletter

Sereal DesignersΔιαδύο :: Εταιρεία Πληροφορικής