Tips για να “πάρει φωτιά” ο μεταβολισμός!

metabolism-spirulina-spiroulina-platensis-natural-product-greek-product-superfood-energy-boost-loss-weight

Άρχισαν τα πρωτοβρόχια, άρχισαν να βγαίνουν και τα χειμωνιάτικα σιγά-σιγά.

Κι ανοίγοντας ντουλάπες, τι ανακαλύπτεις...;

Ένα υπέροχο τζιν που είχες πάρει πέρσι στις εκπτώσεις και δεν το είχες φορέσει σχεδόν καθόλου.

Τρέχεις στο δωμάτιο, το βάζεις και τι να δεις;

Δεν κλείνει το κουμπί!

Ναι, ναι... πρήξιμο είναι!

Αλλά ακόμη κι αν έχεις πάρει λίγα κιλάκια, μπορείς να τα χάσεις ρυθμίζοντας τον μεταβολισμό σου!

Τι είναι ο μεταβολισμός;

Ακούς συνεχώς για τον μεταβολισμό και την ενεργοποίησή του, την τόνωσή του και γενικά όλοι οι επαγγελματίες της διατροφής και της γυμναστικής δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη σωστή του λειτουργία.

Κι έχουν απόλυτο δίκιο!

Ο μεταβολισµός εκφράζει το σύνολο της ενέργειας που έχει ανάγκη καθηµερινά ο άνθρωπος ώστε να καλύπτει τις λειτουργίες του όπως την αναπνοή και την καρδιακή λειτουργία.

Εκτός από αυτό το πάγιο ποσοστό ενέργειας, ο οργανισμός μας ημερησίως χρειάζεται επιπλέον ενέργεια για να επιτελούνται φυσικές δραστηριότητες.

Η ενέργεια αυτή λαμβάνεται μέσω της τροφής και είναι οι γνωστές μας θερμίδες.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τον µεταβολισµό;

  1. Μυϊκή µάζα:

    Έχεις παρατηρήσει ότι οι άνδρες προσλαμβάνουν περισσότερες θερμίδες σε σχέση με τις γυναίκες, αλλά δεν αυξάνεται το σωματικό τους βάρος;

    Αυτό συμβαίνει γιατί όσο περισσότερη µυϊκή µάζα έχει ένας οργανισµός, τόσο περισσότερες καύσεις κάνει.

  2. Ηλικία:

    Όπως πολύ καλά γνωρίζεις... “ου γαρ έρχεται μόνον...”!

    Ο μεταβολικός μας ρυθμός μέχρι την εφηβική ηλικία είναι πολύ αυξημένος.

    Με το πέρασμα του χρόνου, όμως, επιβραδύνεται.

    Πιο συγκεκριμένα, μετά 40 μειώνεται όλο και περισσότερο κάθε 10 χρόνια που περνάνε εξαιτίας της περιορισμένης σωματικής δραστηριότητας αλλά και της µείωσης του µυϊκού ιστού.

  3. Φύλο:

    Η φύση είναι προνοητική!

    Μπορεί να έδωσε στις γυναίκες, εξαιτίας του λιπώδους ιστού, χαµηλότερο μεταβολικό ρυθμόσε σχέση με τους άνδρες, όµως από τις ημέρες ωορρηξίας έως και σχεδόν την αρχή της επόµενης περιόδου, ο µεταβολισµός αυξάνεται. Αποτέλεσμα είναι η εντονότερη καύση του λίπους. Αυτό οφείλεται στις θηλυκές ορμόνες.

  4. Ορµόνες:

    Ο θυρεοειδής αδένας που συμβάλλει καθοριστικά στη ρύθµιση του µεταβολισµού.

    Ορμονικές διαταραχές όπως ο υποθυρεοειδισµός και το σύνδροµο πολυκυστικών ωοθηκών τον επιβραδύνουν.

  5. ∆ιατροφικές συνήθειες:

    Λανθασμένες διατροφικές συνήθειες, εξαντλητικές δίαιτες ή δίαιτες που δεν προέρχονται από ειδικούς απορυθμίζουν και ρίχνουν το μεταβολισμό.

Tips για να ενισχύσεις τον µεταβολισµό σου

Δεν υπάρχουν μυστικά ούτε κρυφοί κώδικες για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου!Υπάρχουν απλά πράγματα που μπορείς να τα εντάξεις στην καθημερινότητά σου και θα δεις τον οργανισμό σου και τη ζυγαριά σου να αλλάζει!

  • Μην κάνεις εξαντλητικές δίαιτες

    Μπορεί να νομίζεις ότι αν μία εβδομάδα τρέφεσαι με μαρούλια θα χάσεις βάρος (κι όντως η ζυγαριά μπορεί να δείξει κάποια μείωση) όμως στην πραγματικότητα καταστρέφεις τον µεταβολισµό σου.

    Ο μεταβολισμός χρειάζεται συγκεκριμένο αριθμό θερμίδων σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και εξαρτάται από τις ενεργειακές ανάγκες που απαιτούν οι καθημερινές σου δραστηριότητες. Μην ξεχνάς ότι τέτοιες πρακτικές, συνήθως οδηγούν στη λήψη ακόμα περισσότερων κιλών μετά από την σκληρή δίαιτα.

  • Πάρε ένα πλούσιο πρωινό

    Πόσες φορές το έχεις ακούσει;

    Μάθε λοιπόν τους λόγους που το πρωινό σου πρέπει να είναι βασιλικό!

    - Το πρωινό έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τον µεταβολικό ρυθμό.

    - Ελαττώνει την πιθανότητα παχυσαρκίας

    - Συμβάλλει στην απώλεια βάρους αλλά και στη διατήρησή του.

    Ένα πλούσιο πρωινό δίνει τις λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τα υπόλοιπα γεύματα.

  • Κάνε κάποια μορφή αερόβιας γυμναστικής

    Καλό το pilates και η yoga, όμως η καλύτερη μορφή άσκησης για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου είναι η αερόβια.

    Δοκίμασε το τρέξιμοή αν δεν σου αρέσει κάνε γρήγορο περπάτημα.

    Επίσης, μπορείς να πάρεις το ποδήλατο σου και να κάνεις κοντινές (και ασφαλείς!) διαδρομές.

    Καλό είναι η αερόβια άσκηση να γίνεται πρωινές ώρες το πολύ για 45 λεπτά.

    Έτσι, θα ενεργοποιήσετε τη διαδικασία καύσης λίπους του οργανισμού, αφού τα επίπεδα υδατανθράκων το πρωί είναι χαμηλά.

  • Ακολούθησε τον κανόνα των 400 θερµίδων

    Μπορεί να μην το έχεις ξανακούσει αλλά σημείωσέ το!

    Ο οργανισμός μας σε κάθε γεύμα έχει τη δυνατότητα να μεταβολίζει μέχρι 400 θερμίδες.

    Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μόνο αυτές μπορεί να χρησιμοποιήσει.

    Γι’ αυτόν το λόγο είναι ιδανικό να κάνεις αρκετά μικρά γεύματα την ημέρα.

  • Πρόσθεσε πρωτεΐνη σε κάθε γεύµα

    Μην ακολουθείς αποκλειστικά πρωτεϊνικές δίαιτες διότι οι επιπτώσεις τους για την υγεία και τον µεταβολισµό είναι πολλές.

    Πρέπει όμως να εντάξεις την πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα γιατί:

    - προσφέρει αίσθηµα του κορεσµού,

    - βοηθάει στο να καίει ο οργανισµός γρηγορότερα τις θερµίδες

    - συμβάλλει στην αύξηση της µυϊκής µάζας.

  • Πιες άφθονο νερό

    Το νερό συμβάλλει στη λειτουργία των καύσεων και επιταχύνει τον μεταβολισμό.

    Με 1-1,5lt νερό την ημέρα, ο οργανισμός ενυδατώνεται αρκετά με αποτέλεσμα την αρτιότερη πέψη των τροφών και την αποβολή των άχρηστων ουσιών.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η σωστή ενυδάτωση συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κατακράτησης υγρών.

  • Φάε υγιεινά σνακ

    Τα σνακ συμβάλλουν στην ενίσχυση των καύσεων.

    Προτιμήστε σνακ με υδατάνθρακες και πρωτεινη που συμβάλλουν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου. Επιπλέον, καταναλώνοντας τα σωστά σνακ, κρατάτε τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού σας σε ικανοποιητικά επίπεδα.

  • Κοιµήσου αρκετά

    Το έχουμε πει πολλές φορές: ο ύπνος δρα ευεργετικά σε πολλαπλά συστήματα του οργανισμού μας.

    Η έλλειψη ύπνου οδηγεί στην αύξηση του βάρους και επιβραδύνει τις μεταβολικές λειτουργίες.

Πώς συμβάλλει η Spiroulina PLATENSISστην ενεργοποίηση του μεταβολισμού;

Η Spiroulina PLATENSIS, αυτό το πολύτιμο μικροφύκος, διαθέτει τα θρεπτικά συστατικά που αφυπνίζουν τον μεταβολισμό.

Ποια είναι αυτά τα θρεπτικά συστατικά;

  • Βιταμίνες του συμπλέγματος Β: συμβάλλουν στο μεταβολισμό των υδατανθράκων, των λιπών και των πρωτεϊνών και στην παραγωγή ενέργειας. Η έλλειψή τους ρίχνει τον μεταβολικό ρυθμό.

  • Μαγνήσιο: είναι απαραίτητο για την καλή μεταβολική λειτουργία

  • αμινοξέα: δραστηριοποιούν τον μεταβολισμό

  • πρωτεΐνη: δομεί τον μυικό ιστό και προκαλεί αίσθημα κορεσμού

  • σίδηρος: τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου μπλοκάρουν το μεταβολισμό, διότι οι μύες δεν οξυγωνόνται σωστά, η ενέργεια μειώνεται και ο μεταβολισμός απορρυθμίζεται.

  • φυτικές ίνες: βοηθούν το σώμα να κάψει περισσότερο λίπος και να αντιμετωπίσει με αποτελεσματικό τρόπο τα λιπαρά.

  • ασβέστιο: η πρόσληψή του συμβάλλει στον καλύτερο μεταβολισμό των λιπών από το σώμα.

Επιπλέον, η Spiroulina PLATENSIS αποτελεί 100% φυσικό βοήθημα αδυνατίσματος, καθώς :

  • περιέχει σε συμπυκνωμένη μορφή ευρέως φάσματος θρεπτικά συστατικά

  • αναπληρώνει τις ελλείψεις που μπορεί να δημιουργηθούν στον οργανισμό

  • δεν επιβαρύνει τον οργανισμό με επιπλέον θερμίδες

Διαβάστε ακόμα: 5 tips για να τονώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Spirulina Platensis από το Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας

spirulina newsletter

Sereal DesignersΔιαδύο :: Εταιρεία Πληροφορικής