5 tips για να τονώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

immune-system-boost-energy-superfood-spiroulina-platensis-spirulina-natural-product-greek-product

Ο Σεπτέμβρης ήρθε...

Το καλοκαίρι σιγά- σιγά μας αποχαιρετάει...

Τα παράθυρα κλείνουν...

Και μόλις κλείσουν τα παράθυρα και κυκλοφορούμε πλέον σε κλειστούς χώρους, οι επιθέσεις των ιώσεων γίνονται ευκολότερες.

Ποια είναι η λύση για να μην ξεκινήσει το φθινόπωρο με κρυολογήματα;”

Μία πολύ συχνή ερώτηση που έχει μία σαφή απάντηση: ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Για να μην αρρωστήσουμε, πρέπει να προετοιμάσουμε τον οργανισμό μας σε κάθε πιθανή επίθεση παθογόνων μικροοργανισμών.

Υπεύθυνο για την προστασία του οργανισμού μας είναι το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Τι είναι το ανοσοποιητικό σύστημα;”

Είναι το πολύπλοκο δίκτυο κάθε οργανισμού που είναι υπεύθυνο για την άμυνα σε βλαβερούς παράγοντες, όπως ιούς ή βακτήρια.

Εξαιτίας των εποχικών αλλαγών, τα επίπεδα ενέργειας, οι μεταβολικές λειτουργίες αλλά και οι διατροφικές συνήθειες αλλάζουν. Αυτές οι αλλαγές μας κάνουν πιο επιρρεπείς στις επιθέσεις της γρίπης και των ιώσεων.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την άμυνα του οργανισμού είναι:

  • το βάρος,

  • το κάπνισμα,

  • η έλλειψη ύπνου,

  • η καθιστική ζωή,

  • η μειωμένη έκθεση στον ήλιο

  • η τήρηση των κανόνων υγιεινής και

  • η διατροφή 

Δώστε στον οργανισμό σας τα όπλα που χρειάζεται!

Το έχουμε ξαναπεί!

Η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία!

Για να προλάβουμε, λοιπόν, ανεπιθύμητες επιθέσεις πρέπει να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας. Μπορούμε να διατηρήσουμε την καλή υγεία μας ακολουθώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής με τις παρακάτω απλές συμβουλές για την πρόληψη της εποχικής γρίπης, που πλησιάζει!

 1. Σωστή διατροφή

Ναι..ναι!

Μία κλασική και διαχρονική συμβουλή!

Η σωστή διατροφή χαρίζει όχι μόνο όμορφο αλλά και υγιές σώμα.

Ακολουθήστε μια διατροφή πλούσια σε:

  • φρούτα

  • λαχανικά

  • δημητριακά ολικής αλέσεως

  • πρωτεΐνη,

η οποία τονώνει το ανοσοποιητικό και προλαμβάνει από τις ασθένειες.

Αποφύγετε:

  • τη ζάχαρη και

  • τα λιπαρά,

ώστε να περιορίζονται οι φλεγμονές.

Πίνετε αρκετό νερό!

Η ενυδάτωση του οργανισμού αποτελεί κλειδί για την καλή υγεία.

2. Καθημερινή άσκηση

Δε χρειάζεται να καταπονήσετε τον οργανισμό σας!

Ούτε να ταλαιπωρήστε ψάχνοντας να βρείτε το κατάλληλο είδος γυμναστικής που σας ταιριάζει.

Μπορείτε να γυμνάζεστε 20 με 30 λεπτά καθημερινά, όσες περισσότερες φορές την εβδομάδα μπορείτε.

Η άσκηση συμβάλλει τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού καθώς αυξάνει τη δράση των λευκών αιμοσφαιρίων που είναι υπεύθυνα για τις επιθέσεις ενάντια στους ιούς.

3. Αντιμετωπίστε το στρες

Έχεις παρατηρήσει ότι αρρωσταίνεις ευκολότερα όταν είσαι αγχωμένος ή περνάς μια δύσκολη περίοδο στη ζωή σου;

Το στρες, επειδή επηρεάζει τις ορμόνες, επηρεάζει και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Υπάρχουν ποικίλοι τρόποι για να αντιμετωπίσεις το άγχος:

Ξεκίνα μαθήματα γιόγκα,

Βγες για περπάτημα

Άκου μουσική

Κάνε χαλαρωτικό μασάζ

Και κυρίως...χαμογέλα!

4. Κοιμηθείτε σωστά

Με 5 ώρες ύπνου τίποτα δε λειτουργεί σωστά!

Οι υποχρεώσει είναι πολλές αλλά ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός.

Κατά τη διάρκεια του ύπνου γίνεται ανάπλαση και αναζωογόνηση των κυττάρων και δρουν και οι μηχανισμοί αυτοϊασης του οργανισμού.

Έτσι, το σώμα μας αντιστέκεται στις αρρώστιες, δεν είνβαι ευάλωτο και δεν καταστέλλεται το ανοσοποιητικό σύστημα.

Επτά με οχτώ ώρες ύπνου κάθε βράδυ είναι ένας ικανοποιητικός χρόνος.

5. Βάλε στη ζωή σου τηSpiroulin aPLATENSIS!

Λειτουργεί ως πολυβιταμίνη, αλλά είναι 100% φυσικό προϊόν.

Διαθέτει πολύτιμα συστατικά και λειτουργεί προληπτικά αλλά και κατασταλτικά στις συνήθεις επιθέσεις από ιούς και βακτήρια.

Διαθέτει πρωτεΐνη, βιταμίνες, μέταλλα και πλήθος ιχνοστοιχείων, καθώς και:

  • Φυκοκυανίνη: είναι πιο αντιοξειδωτική ουσία που μπορούμε να πάρουμε από τις τροφές. Χάρη σ’ αυτή, ενισχύεται η αντίσταση του οργανισμού σε μολύνσεις από ιούς.

  • β- καροτένιο: αναζητά και καταστρέφει τα μικρόβια και άλλα «ασθενή» κύτταρα.

  • λιπαρά οξέα: συμβάλλουν στην τόνωση του οργανισμού, στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και τη διάθεση.

  • βιταμίνη Ε: συμβάλλει στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Με τη Spiroulina PLATENSIS θα αποφύγετε ευκολότερα ιώσεις και κοινά κρυολογήματα. 

Επιπλέον, σε περίπτωση που νοσήσετε θα σας βοηθήσει να αναρρώσετε ταχύτερα.

Ας φροντίσουμε τον εαυτό μας, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό μας με Spiroulina PLATENSIS!

Διαβάστε ακόμη: Ποια είναι τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για κάθε μαθητή;

 

Spirulina Platensis από το Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας

spirulina newsletter

Sereal DesignersΔιαδύο :: Εταιρεία Πληροφορικής