Tips για απώλεια βάρους μετά τις διακοπές

Back to life, back to reality!”

Και η πραγματικότητα μετά τις διακοπές είναι κάπως πιο... σκληρή!

weight-loss-woman-summer-automn-superfood-spirulina-spiroulina-platensis

Στις διακοπές έφαγες λίγο παραπάνω...

Ήπιες λίγο παραπάνω και γυρνώντας ήρθες αντιμέτωπη με την αλήθεια...

Η ζυγαριά ανέβηκε... λίγο παραπάνω!

Μην πανικοβάλλεσαι! Έχουμε τη λύση για την απώλεια βάρους.

Πήρα κάποια κιλά στις διακοπές...τι να κάνω;”

Όλον τον χρόνο η προσπάθεια για την απόκτηση του ιδανικού βάρους είναι συνεχής.

Μέχρι να φτάσει το καλοκαιράκι και οι διακοπές που αποτελούν την ιδανική περίοδο για παραστρατήματα!

Μην αγχώνεσαι όμως!

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και θα ξαναδείς το βάρος σου να έρχεται στα κανονικά του για την εποχή επίπεδα!

Προσοχή!

Γρήγορα διατροφικά σχήματα που περιέχουν στο διαιτολόγιο μόνο φρούτα,λαχανικά ή γιαούρτια δεν έχουν κάποιο μόνιμο αποτέλεσμα.

Οι δίαιτες express ή οι υποθερμιδικές διατροφές έχουν παροδικά αποτελέσματα, μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές σωματικές βλάβες και πρόσκαιρη αφυδάτωση.

Το Top 5 των tips για να χάσεις βάρος

Ερευνώντας και δοκιμάζοντας, σας προτείνουμε τις ακόλουθες συμβουλές που δρουν ευεργετικά στη διαδικασία απώλειας βάρους:

  1. Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα

    Καθορίζοντας τα γεύματα, δεντσιμπολογάμεσυνέχεια.

    Ιδανικός αριθμός γευμάτων είναι τα 5 γεύματα την ημέρα:

    3 κυρίως γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2 ενδιάμεσα γεύματα (δεκατιανό, απογευματινό).

    Όλοι μας κατά τη διάρκεια των διακοπών συνηθίζαμε να τρώμε ένα γεύμα συνήθως το βράδυ.

    Τώρα τα πράγματα αλλάζουν!

    Προσπαθήστε να τρώτε το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας το μεσημέρι και προτιμήστεκάτι ελαφρύ για το βράδυ.

    Λέγοντας βράδυ, εννοούμε μέχρι τις 21:00 και όχι πριν το βραδινό ύπνο.

    Θυμήσου!

    Το βράδυ η καύση των τροφών γίνεται σε πολύ αργό ρυθμό και η αποθήκευση λίπους είναι πιο έντονη.

    Εξαιρετική σημασία έχει ο χρόνος που διαρκεί κάθε γεύμα.

    Συγκεκριμένα, κάθε γεύμα καλό είναι να κρατάει περίπου 20 λεπτά.

    Με αυτόν τον τρόπο το αίσθημα του κορεσμού προλαβαίνει να φτάσει στον εγκέφαλο και αποφεύγουμε τα τσιμπολογήματα.

    Ακολουθώντας τα παραπάνω,κατά τη διάρκεια τηςημέραςθα έχετε ικανοποιητική ενέργεια για τις πνευματικές και τις σωματικές μας δραστηριότητες καιθα είστε πάντα χορτάτοι.

    Το σημαντικότερο είναι ότι βοηθάτε στην καλύτερη μεταβολική δραστηριότητα του οργανισμού σας.

  2. Τρώτε από όλες τις ομάδες τροφών

    Καταναλώνοντας τρόφιμα από όλες τις ομάδες (κρέατα, φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, αμυλούχα) στη σωστή ποσότητα και συχνότητα, προσφέρετε στον οργανισμό σας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

    Μειώστε τις τροφές που είναι πλούσιες σε λίπος και αποφύγετε τα τηγανητά.

    Επιπλέον, χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο αντί για βούτυρο.

    Προτιμήστε αποβουτυρωμένα και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά και καταναλώστε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες που βοηθούν στη σωστή λειτουργία του εντέρου και προσφέρουν το αίσθημα κορεσμού, μειώνοντας έτσι την όρεξη.

    Θυμηθείτε ότι οι φυτικές ίνες βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα.

    Ιδανική επιλογή αποτελούν το ψωμί και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης και τα όσπρια.

    Τέλος, αυξήστε την κατανάλωση των φρούτων και των λαχανικών (κυρίως ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα, ώστε να διατηρούν τα θρεπτικά τους συστατικά..

  3. Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού, ζάχαρης και αλκοόλ

    Η απώλεια και η σταθεροποίηση του σωματικού βάρους επιτυγχάνεται με την περιορισμένη κατανάλωση αλατιού και αλκοόλ, τα οποία προκαλούν κατακρατήσεις και επιβραδύνουν τις μεταβολικές λειτουργίες.

    Στις διακοπές σου είμαστε σίγουροι ότι ήπιες κι ένα κοκτέιλ παραπάνω!

    Ήρθε η ώρα λοιπόν να τα περιορίσεις!

    Επιπλέον, περιορίστε την κατανάλωση της ζάχαρης.

    Δίνει πολλές άχρηστες θερμίδες.

    Αποφύγετε τα γλυκά (παγωτά, σοκολάτες, μπισκότα και λοιπές θερμιδικές “βόμβες”!),

    ελαττώστε τη ζάχαρη στον καφέ σας και προτιμήστε τα προϊόντα «χωρίς προσθήκη ζάχαρης». Προσπαθήστε να καταναλώνετε επιδόρπιο μια φορά την εβδομάδα. Ιδανικά γλυκά είναιτο παστέλι, κάποιο γλυκό του κουταλιού ή μια γρανίτα

  4. Αυξήστε την κατανάλωση νερού

    Η αυξημένη κατανάλωση νερού συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και χαρίζει ευεξία.

  5. Ασκηθείτε συστηματικά

    Μπορεί να γύρισες από τις διακοπές σου, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα μειώσετε τη σωματική σας δραστηριότητα!

    Μπορείτε να συνεχίσετε το περπάτημα αλλά και το κολύμπι στη θάλασσα, όσο ο καιρός το επιτρέπει.

    Και μην ξεχνάς!

    Είναι η κατάλληλη εποχή για να ανανεώσεις τη συνδρομή σου στο γυμναστήριο!

 

#extra tip

Όλοι μας έχουμε τα μοντέρνα αλλά τεράστια πιάτα που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια!

Δυστυχώς, όμως, η μεγάλη επιφάνειά τους οδηγεί στην απώλεια του μέτρου και μας παρασύρει να καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες φαγητού.

Προσπάθησε, λοιπόν, να τοποθετείς την τροφή σου σε μικρότερα πιάτα ώστε να μειώσεις και την ποσότητα κατανάλωσης!

 

Πώς ακριβώς βοηθάει η Spiroulina PLATENSIS στο αδυνάτισμα;

Χάσε τα περιττά κιλά με τη βοήθεια της Spiroulina PLATENSIS.

Άλλαξε τις διατροφικές σου συνήθειες και ένταξε στη διατροφή σου τη Spiroulina PLATENSIS για απαλλαγείς από τα περιττά κιλά λαμβάνοντας όμως όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

 

Η Spiroulina PLATENSIS συμβάλλει στη ρύθμιση του σωματικού βάρους και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού καθώς:

  • περιέχει σε συμπυκνωμένη μορφή ευρέως φάσματος θρεπτικά συστατικά,

  • αναπληρώνει τις ελλείψεις που μπορεί να δημιουργηθούν στον οργανισμό,

  • είναι εξαιρετικά μικρής θερμιδικής αξίας

Επιπλέον, η Spiroulina PLATENSIS:

  • αναπληρώνει τις ελλείψεις που μπορεί να δημιουργηθούν στον οργανισμό,

  • είναι εξαιρετικά μικρής θερμιδικής αξίας.

Διαβάστε ακόμη: Γνωρίζεις πώς να αντιμετωπίσεις τις λιγούρες;

Spirulina Platensis από το Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας

spirulina newsletter

Sereal DesignersΔιαδύο :: Εταιρεία Πληροφορικής